nathhaliiie

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Nathalie - 24 oktober 2010 15:27

Jag är med i en tävling hos: http://fridasjoblom.blogg.se/ Där man har chansen att vinna Britney Spears parfym Radiance :) Var med du med

Av Nathalie - 24 oktober 2010 13:42

Hej nu åkte Tina&Gabbe hem.. Så nu är man hemma själv med familjen. Ganska skönt oh bara ha en slappdag. Blev ingen bloggning igår jag ber om ursäkt för de, Men hade inte tid. Tiden går så fort när man har roligt;) Vi åkte ner till börjes och handlade lite.. Jag ska köpa julklapp till Mamma vad ska man köpa för något? Så svårt hon är 31 år & gillar rosa? Gärna lite tips tack, Får inte kosta så jätte mke max 100 kr. Jag hoppas nån har nån idé ;)

Bloggen kommer vara ganska färglad;) För jag har ju nästan bara grå i topbild och sånt, Så nu blir det lite roligare med inläggen.Idag körde jag fotboll mot Anton&Gabbe dom vann ju,, Ja jag tkr ju inte om bollar men Anton ville & då gjorde vi de, Hoppas ni svarar på min fråga: Vad kan jag köpa till mamma i julklapp? Max 100 kr

Du får vara anonym ;)

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej:) Jag heter Nathalie och är 10 år,Här i min blogg kommer jag skriva om min vardag, dagens blogg, Hiss/diss och mycket mer :)Jag älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer i bloggen?
 Dagens outfit :)
 Smink:)
 Mode:)
 Bilder:)
 Frågestunder
 Dagens blogg
 Veckans blogg
 Mera inlägg varje dag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Music

Cbox

Översätt bloggen

Gästbok

Flag Counter

free counters

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards