nathhaliiie

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Hejsan :D

Av Nathalie - 7 november 2010 19:26

Hejj    Jag har bloggat superdåligt nu dom 2 senaste dagarna, Jag ber om ursäkt   . Men du har jag juu ganska mycket och skriva och kaanske ni får lite nya bilder.

Men iaf iaf, Så igår (lördag) Så var jag på Halloween partyy hos Elin, Jörgen, Liam & nova   . Alla barnen var där nerre utan jag ;D Amanda,Anton, William,Lovisa,Filip,Liam & mattias var där nere ohh åt korv x) Sen så satt Jag,mamma,Monika,Hanna, Jenny & Elin där uppe och åt tacopaj, Supergott verkligen ;) Sen satt vi och pratade lite, jag drar inte upp i bloggen vad vi pratade om......

Men det var kkul ;) vi åt godis & chips när vi satt där uppe, sen när vi tyyp ätit haalva godisskålen ohh massor chips säger Elin, Men ni måste äta kladdkakan också ;)

Så då fick man äta kladdkaka med gammeldags vaniljglass & grädde till ;) verkligen supergott, Sen gick jag ner till barnen och lekte snurra flaskan med dom, Dom tyckte det var roligt iaf,,,, Sen så gick endel hem jag,liam,anton & filip lekte lite med bilar xdd   Jag lekte med dom för att dom hade tyyp inga och leka med så jag tyckte ssynd om dom så jag lekkte liite med dom ;) Dt va faktiskt kul o leka me dom o.O säkert bara något minne sen man vaa liten xd

Men men, Man får väl leka lite, Statistiken går uupp oh nerr varje dag ;)) Snart kanske man hämtar kebab ? HAHAHAH ssupergott meh kebab, hoppas tobias hämtar :D e hungrig oh vill ha kebab, bara mammas pizza som är god och såklart kebabpizza, innan var kebab ssuperäckligt nuu är dt tyyp de bästa som finns :dd

men men,

 

Gillar ni kebab?

  mm vad gott de ser ut ;D


 

 
 
becca

becca

8 november 2010 12:57

För länge sen hade jag en tävling i min blogg. Tävlingen är nu avslutad. Har haft blogg uppehåll o så mellan ;) men kika in och kolla om du är vinnaren!

http://www.nattstad.se/hejbecca

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 14 december 2010 16:17

RUBRIK! Läs andra bloggen, Ni vet jag likssom bloggar ju inte häre längre då (y' Utan jag bloggar på: www.nathhaliiie.blogg.se så checka bloggen där istället <3 Ni kan ju inte läsa här, häre kommer ju inga inlägg, kommer inte göra på ttyp föral...

Av Nathalie - 27 november 2010 20:35

Jag slutar blogga här. Underbara www.hannakungolsson.blogg.se hjälper mig med header och sånt <3 Jagälskardej!       www.nathhaliiie.blogg.se finns jag på nu :D ...

Hej

Av Nathalie - 27 november 2010 11:57

Hejsan!. Det kommer bli dålig bloggning framöver så ni vet. Blir endast några inlägg i veckan, Det är skola och mycket nu med jul och allt. Det kommer bli bättre updatering på julovet. Ni får komentera och sånt endå, Ibland kommer det nya inlägg men ...

Av Nathalie - 23 november 2010 16:19

Hejsan :D Idag har jag varit i skolan, Det har tyyp regnat hela dagen    Sen hade vi uteaktivitet med killarna xD men var typ bara i 7 minuter xD har inget annat och berätta tyyp,     Byee <3 ...

Av Nathalie - 21 november 2010 19:52

Hejsvej   Det blir sista inlägget idag ska snart äta lite och sova.. Skridskor imorgon juu i skolan jag ska hitta skridskorna också ju :) sitter och kollar på dag-otto, Jag behöver er hjälp :) Ni ska rösta 10 stjärnor här: http://fotostar.se/user...

Presentation

Hej:) Jag heter Nathalie och är 10 år,Här i min blogg kommer jag skriva om min vardag, dagens blogg, Hiss/diss och mycket mer :)Jag älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer i bloggen?
 Dagens outfit :)
 Smink:)
 Mode:)
 Bilder:)
 Frågestunder
 Dagens blogg
 Veckans blogg
 Mera inlägg varje dag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Music

Cbox

Översätt bloggen

Gästbok

Flag Counter

free counters

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards