nathhaliiie

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Hejsan :D

Av Nathalie - 4 november 2010 22:27

Tjoo!

Natt inlägg nu :D

Idag var jag på börjes och handlade lite med Mattias mamma & anton,

Har haft så himmla kul med mattias när han har varit här   

Önskar att dagarna inte gick så jäkla snabbt, Men vi träffas ganska ofta :D

Hoppas jag får träffa Morgan snart igen också <3 Jag saknar dig morgan <3 Jag har varit i stallet och rensat lite i källarn med dom andra..   Sen ska jag snart sova, imorgon blire bromölla tror jag till mammas moster sen drar man tee asarum te mammas andra moster och hennes son... Alltid kul & träffa fölk !

Statistiken har faktiskt minskat vilket är tråkigt  

Ni får gärna läsa bloggen flera gånger kommer ju trots allt kanske ca 3-7 inlägg per dag, Blir mindre på måndag och veckorna då skolan har börjat. Men det blir lite mera saker om skolan tiiep, Sen så massa andra tråkiiga saker i skolan. Ne men det är väl ganska roligt faktiskt, Träffa är speciellt roligt   

Sen vid 8 kollade jag på Vampire diares, Jag tkr ju både Stefan & Damon är jävligt snygga ;) går inte och välja, Damon är snygg som en ond grabb medan Stefan är snygg som en snäll grabb ;)


Neh men en fråga faktiskt ;)

KOLLADE DU PÅ VAMPIRE DIARES?

Är roligt om ni vill svara,


En frågat till:

Varför tror ni bloggstatistiken går ner varje dag? 1 dag hade jag 13 st besökare idag har jag haft 2 liixom minskar tyyp varje dag xdd sen kan jag ju sitta här och blogga om jäkligt roliga saker sen kollar inte ni bloggen sen missar ni något bara för det var ett tråkigt inlägg är det inte så? eller har jag riktigt fel?

Du får gärna svara du får vara anonym

JA jag tål kritik ganska mkt till en gräns, Ni får gärna svara på omröstningen vad ni vill ha mer av :D

Det var nog allt från mig


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 14 december 2010 16:17

RUBRIK! Läs andra bloggen, Ni vet jag likssom bloggar ju inte häre längre då (y' Utan jag bloggar på: www.nathhaliiie.blogg.se så checka bloggen där istället <3 Ni kan ju inte läsa här, häre kommer ju inga inlägg, kommer inte göra på ttyp föral...

Av Nathalie - 27 november 2010 20:35

Jag slutar blogga här. Underbara www.hannakungolsson.blogg.se hjälper mig med header och sånt <3 Jagälskardej!       www.nathhaliiie.blogg.se finns jag på nu :D ...

Hej

Av Nathalie - 27 november 2010 11:57

Hejsan!. Det kommer bli dålig bloggning framöver så ni vet. Blir endast några inlägg i veckan, Det är skola och mycket nu med jul och allt. Det kommer bli bättre updatering på julovet. Ni får komentera och sånt endå, Ibland kommer det nya inlägg men ...

Av Nathalie - 23 november 2010 16:19

Hejsan :D Idag har jag varit i skolan, Det har tyyp regnat hela dagen    Sen hade vi uteaktivitet med killarna xD men var typ bara i 7 minuter xD har inget annat och berätta tyyp,     Byee <3 ...

Av Nathalie - 21 november 2010 19:52

Hejsvej   Det blir sista inlägget idag ska snart äta lite och sova.. Skridskor imorgon juu i skolan jag ska hitta skridskorna också ju :) sitter och kollar på dag-otto, Jag behöver er hjälp :) Ni ska rösta 10 stjärnor här: http://fotostar.se/user...

Presentation

Hej:) Jag heter Nathalie och är 10 år,Här i min blogg kommer jag skriva om min vardag, dagens blogg, Hiss/diss och mycket mer :)Jag älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer i bloggen?
 Dagens outfit :)
 Smink:)
 Mode:)
 Bilder:)
 Frågestunder
 Dagens blogg
 Veckans blogg
 Mera inlägg varje dag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Music

Cbox

Översätt bloggen

Gästbok

Flag Counter

free counters

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards