nathhaliiie

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Nathalie - 16 oktober 2010 13:55

Hejj söta läsare  


Halva dagen har väl redan gått ? Usch vad dagarna går fort när man inte har skolan    Men idag har jag hunnit med lite grann iaf.. Vid 8 vaknade jag av att min lillebror började trampa i trappan   Så jag gick upp, Åt lite frukost   ..

Sen satte jag mig vid datorn    Sen satt jag där en stund innan vi fick besök av  Erik (Benke).. Sen så gick jag ut med mobilen och fotograferade min underbara lilla häst.. Fotona kan jag tyvärr inte lägga in nu.. Men får se om jag kan sen :)


Ikväll ska man iväg till Nina Henke Evelina & lilla Noel och fira Nina & Evelina dom fyller ju år     Grattis Grattis


Sen ska man ju handla godis&mat och sånt också, Vet inte om det blir före eller efter? Men det kanske ni får reda på ikväll   


Sen så tror jag inte jag har nåt mer och skriva? Joo, Besök bloggen varje dag & komentera mer :)


Kramar till alla gulliga läsare   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej:) Jag heter Nathalie och är 10 år,Här i min blogg kommer jag skriva om min vardag, dagens blogg, Hiss/diss och mycket mer :)Jag älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer i bloggen?
 Dagens outfit :)
 Smink:)
 Mode:)
 Bilder:)
 Frågestunder
 Dagens blogg
 Veckans blogg
 Mera inlägg varje dag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Music

Cbox

Översätt bloggen

Gästbok

Flag Counter

free counters

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards