nathhaliiie

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Nathalie - 23 oktober 2010 09:10

Hejsan  Sitter och pratar med underbara Hanna  Hennes blogg är: www.entavlingsryttare.blogg.se  Så besök henne. Hon är en sjukt snäll person. Har aldrig varit dum, Världens underbaraste. Hanna du finns i mitt liv&kommer alltid att göra <33.


Idag såå kmr en kompis hiit från Ronneby han heter Gabriel xdd och hans mamma Tina, Då ska jag te börjes fika lite och köpa godis .

Är det nåt bra på tv ikväll? Det enda jag följer är ju Vampire Diares Torsdagar 20.00-21.00 Riktigt bra är det faktiskt, Ohh Damon är ju såå snygg   Neh alla är väll snygga xdd Fast John gilbert är elak ;OO Tkr synd om Stefan meh, But han blir nog bättre. Längtar till Säsong 2 men det är några avsnitt till   Så jag får väl som alla andra vänta till torsdag xD Läängtart (L)


Och på Måndag kmr ju Mattias&Morgan hem med mina D&G tröjor och antons Ed Hardy tröjor :D Jätte fina, Nehh nu ska jag damsuga mitt rum, Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej:) Jag heter Nathalie och är 10 år,Här i min blogg kommer jag skriva om min vardag, dagens blogg, Hiss/diss och mycket mer :)Jag älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer i bloggen?
 Dagens outfit :)
 Smink:)
 Mode:)
 Bilder:)
 Frågestunder
 Dagens blogg
 Veckans blogg
 Mera inlägg varje dag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Music

Cbox

Översätt bloggen

Gästbok

Flag Counter

free counters

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards