nathhaliiie

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Hejjsan :D

Av Nathalie - 4 november 2010 11:57

Tjoo!! Jag bloggade tyvärr inte så mkt igår    

Först åkte jag in till växjö, Då åkte jag till sjukhuset med brorsan och han tog sina prover. Sen stack vi till någon ny stoor sak på samarkand där dom höll på och bygga, Fanns mkt fina affärer man bara skulle vilja köpa ALLT i   Men tyvärr har man inte råd med det, Jag fick iaf med mig hem en halsduk Gina Tricot 99:-

En klänning för 179:- och födelsedagspresent till mamma, och ett par jeans jag fick för mamma, kom inte ihåg vad dom kostade men dom var ganska billiga iaf. Dom har jag inte bild på.

Ni får se lite bilder på klänningen & halsduken nu som jag har på mig  

  Halsduk- Gina Tricot- 99 :- billigt   

Klänning- Lindex- 179:- ganska dyrt   

      Blev nöjd med mina köp   

Sen åkte vi till Toysrus oh köpte halloween dräkter, Sen körde vi till Max åt lite, Sen gick jag anette och mamma in på Jula och kollade lite, Sen när vi kom hem stog mattias utanför helt genomfrusen när han hade åkt moped från perstorp, Då gick vi in satte på lite kaffe gav honom en filt så han fick lite värme, Har aldrig sett än sån person som fryser såå mkt    

Sen på kvällen åkte vi till Tina,Gabbe(barnet) Lotta (1 mamma)

och lottas barn Andreas&Johan, På halloween fest, Det var kul, Vi åt köttfärsås med gröna spagetti   . Sen åt vi lite godis kollade på film, Dom andra tyckte det var roligt iaf, och jag med.


Sen så ska vi städa i källan lite, Sen blir det nog att åka och handla lite på Börjes, Tänkte handla lite godis till ikväll då Vampire Diares är :D Förresten kom på en bra dagens fråga men nu blir det faktiskt 2 frågor :D

 

Kollar du på Vampire Diares?

Om du gör det vilken tycker du är snyggast?


För er som inte ens vet vad det är,

Vampire Diares är ett program som går varje torsdad klockan 20.00 till 21.00 alltså 8 till 9. Det handlar om Elena som förlorar sina föräldrar hon börjar i en skola och träffar den nya eleven Stefan Salvtore som visar sig vara vampyr, Dom blir kära, Sen så finns det en hel grav med vampyrer som släpps lösa, Då stefan torteras av dom, Stefan har en bror Damon Salvatore, Damon & Elena hittar Stefan, Stefan dör nästan men Elena ger honom sitt blod, Då förändras allt. Stefan börjar dricka människor blir agressiv mot Elena. Tar blod från blodbanker oh sånt, Elena försöker hjälpa stefan genom att ge honom järnört då han somnar, När han vaknar vill han inte dricka, Dricker han inte dör han, Han går till skogen där han blev vampyr. Elena hittade honom och gav honom en ring, Han skulle säga till om han ville kämpa. Han tog på sig ringen och gick till Elena. Vad kommer hända???

Jo det ser vi ju ikväll    Jag tycker det är jätte bra,

Endel saker fattar man mindren andra, Men jätteroligt program, både läskigt & bra på samma gång.  Jag rekomenderar det inte så mycket om man är rädd för vampyrer och natten och sånt, Det är mycket mörkt i filmen har varit ganska mkt blod,


Jag vill ha mera bloggar att läsa, Länka till din kompis blogg din blogg eller något :) Ska inte vara bloggar med bara mode i, Utan även vardag och sånt som är roligt att läsa ;) Läser jag din blogg lämnar jag förmodligen en komentar om ni vill. Ni kan vara anonyma,



 










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 14 december 2010 16:17

RUBRIK! Läs andra bloggen, Ni vet jag likssom bloggar ju inte häre längre då (y' Utan jag bloggar på: www.nathhaliiie.blogg.se så checka bloggen där istället <3 Ni kan ju inte läsa här, häre kommer ju inga inlägg, kommer inte göra på ttyp föral...

Av Nathalie - 27 november 2010 20:35

Jag slutar blogga här. Underbara www.hannakungolsson.blogg.se hjälper mig med header och sånt <3 Jagälskardej!       www.nathhaliiie.blogg.se finns jag på nu :D ...

Hej

Av Nathalie - 27 november 2010 11:57

Hejsan!. Det kommer bli dålig bloggning framöver så ni vet. Blir endast några inlägg i veckan, Det är skola och mycket nu med jul och allt. Det kommer bli bättre updatering på julovet. Ni får komentera och sånt endå, Ibland kommer det nya inlägg men ...

Av Nathalie - 23 november 2010 16:19

Hejsan :D Idag har jag varit i skolan, Det har tyyp regnat hela dagen    Sen hade vi uteaktivitet med killarna xD men var typ bara i 7 minuter xD har inget annat och berätta tyyp,     Byee <3 ...

Av Nathalie - 21 november 2010 19:52

Hejsvej   Det blir sista inlägget idag ska snart äta lite och sova.. Skridskor imorgon juu i skolan jag ska hitta skridskorna också ju :) sitter och kollar på dag-otto, Jag behöver er hjälp :) Ni ska rösta 10 stjärnor här: http://fotostar.se/user...

Presentation

Hej:) Jag heter Nathalie och är 10 år,Här i min blogg kommer jag skriva om min vardag, dagens blogg, Hiss/diss och mycket mer :)Jag älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer i bloggen?
 Dagens outfit :)
 Smink:)
 Mode:)
 Bilder:)
 Frågestunder
 Dagens blogg
 Veckans blogg
 Mera inlägg varje dag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Music

Cbox

Översätt bloggen

Gästbok

Flag Counter

free counters

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards